Bugatti Veyron 16.4 driver`s side by Thomas Kriese / CC BY 2.0 |
Cijena
|
1 250 000 €
|
Obujam
|
7993 ccm
|
Broj cilindara
|
W16
|
Snaga
|
736 kW / 1001 KS
|
Okretni moment
|
1250 Nm
|
Najveća brzina
|
|
Ubrzanje 0-100km/h
|
2,7 s
|
Gorivo
|
Benzin
|
Prosječna potrošnja goriva
|
24,1 l/100km
|
Mjenjač/broj stupnjeva
|
Sekvencijalni automatski / 7
|
Masa
|
|
Duljina/širina/visina
|
4460/2000/1205 mm
|
Vrijeme proizvodnje
|
2009 - 2015 god.
|
Nema puno automobila koji se mogu pohvaliti činjenicom da su sudjelovali u utrci s jednim borbenim avionom. Nema puno automobila koji su prilikom svog lansiranja na tržiste postali najbrža, najmoćnija i tehnološki najrazvijenija vozila u galaksiji. Nema ni puno automobila koji su unatoč ultra snažnim performansama i enormnoj cijeni vizualno izgledali tako loše... Dame i gospodo, jedan jedini i neponovljivi Bugatti Veyron.
Bugatti Veyron 16.4 front, ground level by Thomas Kriese / CC BY 2.0 |
Masa od gotovo dvije tone svakako upada u oko, no Bugattijevi (VW-ovi) inženjeri su se branili tvrdnjama da bi se uz takvu mašinu malo lakši Veyron jednostavno raspolovio pri top brzinama. Glavni nedostatak ovog vozila jest njegov dizajn Ako ću već iskeširat svu tu lovu za ovaj automobil onda očekujem da će izgledati senzacionalno. Znam da se mnogi ljudi neće složiti s ovim konstatacijama, ali iskreno izgled je tragikomičan. Podsjeća na vozilo koje bi se savršeno uklopilo u neki sci-fi klasik iz osamdesetih, a nikako na moderni superautomobil. Nadimak "The Bug" ga i najbolje opisuje, jadna buba koja je ni kriva ni dužna najednom dobila super-moći...
Bugatti Veyron by The Pug Father / CC BY 2.0 |
Uz sve navedeno, Veyron je pravi klasik. Iako nije pravi ljepotan, on spada u uski krug posljednjih ne-hibridnih mohikanaca koji svoje monstruozne performanse postižu na "old school" način, pogonjeni čistim benzinskim motorima.
OCJENA: 7 / 10
No comments:
Post a Comment